COMMENTAREN

Wat de leden denken over Contrast

"Contrast is een gezellige en leerrijke club. Ik blijf door Contrast intens bezig met mijn hobby en ik word goed op de     hoogte gehouden van de vele aspecten van de fotografie."

Jacques Handekyn

"Van alle fotoclubs waarvan ik lid ben of was, vind ik Contrast de meest actieve en meest leerrijke"

Anonymus

"Contrast is professioneel bezig en tegelijkertijd bijzonder toegankelijk. Het is een warme en gezellige club waar je veel kunt leren."

Verhulst Vera

"De inzet van deze club om de leden een interessant en  gevuld programma aan te bieden dat zowel afwisselend is als leerrijk is uiterst positief. De 'warme clubgeest' die heerst onder de leden is om van te genieten. Beter kan ik Contrast niet omschrijven en ik ben blij dat ik er deel van uitmaak !

Jessy Clays

"Tof groepje, perfect evenwicht tussen fotografie in het algemeen en het IT-gebeuren dat daarmee gepaard gaat.

Weerkerende workflow met wisselende geplande onderwerpen. Contrast is geen 'wedstrijdclub' en geen 'tentoonstellingclub' wat ik ten stelligste waardeer. Voor elk wat wils zonder verplichtingen !!

Jean-Luc Thielens

"Het is een plezier om met de leden van Contrast te werken. Er heerst een sfeer van kameraadschap en respect voor elkaar en de leden helpen elkaar waar nodig. Beter kan men zich niet wensen."

André Annys

"Als nieuw lid voelde ik me dadelijk thuis. Toffe mensen en heel veel uitwisseling van kennis en ideeën. me daar onmiddellijk op mij gemak en welgekomen. Veel toffe leden en leuke uitwisseling van informatie.

Een aantal mensen zijn als het ware levende encyclopedies op het vlak van fotografie. Ik kijk er telkens naar uit om deel te nemen aan de fotoshoots. De"' leden staan open voor een eerlijke en leuke babbel."

Philippe Zwanepoel

"Ik ben lid van het eerste uur ! Men had mij afgeraden om lid te worden omdat het er zogezegd autoritair aan toeging ! Kwaadsprekerij en ik ben blij dat ik het toch deed !

Ik heb er nieuwe vrienden gevonden en niemand in Contrast voelt zich een beter fotograaaf dan een ander.

Bij het bespreken van de foto's wordt met een scherp oog positieve commentaar gegeven.

Ik heb veel meer vertrouwen gekregen om foto's te maken door de aanmoedigingen en de hulp die ik krijg.

De fotoshoots zijn tot in de puntjes voorbereid en altijd verassend !

Als oudste lid voel ik me er echt thuis !"

Thaels Hilde

"Contrast is een gezellige bende waar iedereen van elkaar kan leren op het vlak van fotografie. Het is altijd een plezier om elkaar op zaterdag terug te zien. Lezingen en fotoshoots zijn tot in de puntjes verzorgd en uitgewerkt."

Govaerts Tony